Mé oblíbené Renovality olejíčky - CO DOPORUČUJI?


Na značku Renovality jsem narazila úplnou náhodou při proklikávání Instagramu. Později jsem zjistila, že od nich mamka už několik olejíčků má. Sedly jsme si tedy společně a několik jich ještě přiobjednaly. Nyní je naše sbírka už značně rozsáhlá a já už mám své favority. Tato značka je mi hodně sympatická: krásný Instagram, roztomile zabalené olejíčky, příjemná komunikace. Rozhodla jsem se vám tedy doporučit pár mých oblíbenců.



1) Spojení Moringového a Čajovníkového oleje
Za mě nejlepší spojení pro hodně poškozené vlasy+citlivou pokožku hlavy. Zjistila jsem, že Čajovníkový olejíček mi pomáhá hojit zarudlá místa (mám citlivou pokožku hlavy na šampóny). Moringový olej, který je doporučován i normálně na obličej/tělo, mi zase skvěle a RYCHLE dal vlasy zase do pořádku. Po třech kůrách jsou viditelně zdravější.


2) Levandulový olej - zkrátka nejvoňavější a na všechno <3
Levandulových olejů jsem měla mnoho, ale žádný nevoněl tak příjemně jako tento. Používám ho převážně na hodně suchou kůži, kterou mám na pažích. Vůně levandule je uklidňující, takže tento olejíček je vhodný i na masáže, do koupelí na provonění. Pomáhá také regenerovat problematickou pleť.


3)Ricinový olej
O Ricinovém oleji jsem si vždy myslela, že se používá pouze na obočí/kůry na vlasy. Tento je ale doporučován i na extrémně suchou pokožku a ošetřuje zhojené jizvy. Já ho používám na obočí, pomocí kartáčku z řasenky si ho vždy na noc nanesu přímo na obočí, měl by pomáhat k rychlejšímu růstu.


4) Tea Tree- malý pomocník
Malinký olejíček, které je možné dostat i jako dárek k nákupu. Je dobré ho mít vždy po ruce. Mě pomáhá vždy rychle vyřešit "vetřelce na obličeji". Nanesu Tea tree, nechám působit, poté ještě namažu postiženou část Moringovým olejíčkem.


5) Šípkový olej a Hyaluronové sérum -  super kombo
První věc, která mě zaujala byla vůně. Šípkový olejíček se dá používat také na vlasové zábaly (pokud vám např. nebude vonět Moringový - je hodně specifický a já jsem si na jeho vůni zvykala).  Dále je doporučován pro suchou a zralou pleť. Vím, že mamka kombinuje Šípkový olej a Hyaluronové sérum. Hyaluronové sérum totiž zajistí intenzivní regeneraci a kompletní anti- vráskový efekt. Četla jsem také, že toto sérum se používá při léčbě silnějšího akné.



Olejíčků mám doma více, ale v tomto článku jsem zmínila jen mé oblíbence. Chystám se vyzkoušet Opunciový olej, který je nejluxusnějším olejem na světě. Tento článek NENÍ spolupráce. Ráda na svém blogu zmiňuji produkty, které mi vyhovují :).
B.

Komentáře

  1. Ségra pořád mluví o Moringovém oleji, tak mu dám asi taky šanci:D. Moc pěkný článek!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem zvědavá, jak s ním budeš spokojená :) Moc děkuji!

      Vymazat
  2. O značce Renovality jsem slyšela už několikrát, opravdu obrovské bum za poslední měsíce. Neodolala jsem a koupila si ten Ricinový olej, používám ho pravidelně na řasy, tak uvidíme, jestli funguje :) Ten Levandulový olej musí voně opravdu bombasticky. Hodně mě ještě v nabídce značky zaujal Kávový a plánuji si koupit Arganový na vlasy :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Ricinovým olejem jsem také ve "zkoušecí fázi". Na řasy? To bych také mohla zkusit. Levandule je vážně super <3 A ještě mě láká Meruňkový :)

      Vymazat
  3. Zrovna minulý týden jsem koukala na olejíčky této značky, líbí se mi, že mají i ovocné varianty i takové klasické oleje jako právě ten ricinový nebo arganový. Ricinový jsem zkoušela na řasy a smíchaný s jiným olejem i na vlasy a výsledek byl znát téměř hned :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky napsané. Našla jsem vás náhodou díky Renovality. Instagram nemáte náhodou??
    Mějte pěkný den
    Kateřina

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi ma zaujala ponúka na šípkový olej, aj si ho prosím poslat
    na adresu: Oslanecová Judita 94603 Dedina Mládeže
    ul. Kapitána Nálepku c 11 Ďakujem 💖🏵️💋

    OdpovědětVymazat
  6. Budem sa tesit, budem informovať aj svojich znamych
    a priatelky🏵️

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak probíhá casting Elite Model Look?

Olejíčková mini review II.